Tjenare!
Min mamma hade köpt ett nytt tangentbord till mig i födelsedags present som jag fick idag , och då märkte vi att det låg godis i kartongen..
Brukar ni få det? o.o
Tjenare!
Min mamma hade köpt ett nytt tangentbord till mig i födelsedags present som jag fick idag , och då märkte vi att det låg godis i kartongen..
Brukar ni få det? o.o
Ja, det brukar följa med när man beställer från Inet. :P
Random utdelat, bara att tacka ^^.
Jag har alltid fått godis när jag beställt från Inet.
↗ till inläggetJag med. Får dock nästan aldrig någon god smak. =(Jag har alltid fått godis när jag beställt från Inet.
↗ till inläggetJag med. Får dock nästan aldrig någon god smak. =(
Favorit smak?
Själv är man öppen för allt :)
sur hallon/smultron :3
HAHAHAHAHAHAHA seriöst? xD
vilka lirare! xD
↗ till inläggetJag gillar lakrits. Om du har något över eller får nytt kan du skicka det till mig. Kan betala frakten med fuskamynt.Jordgubb.
Har fått det 1 gång, resten har varit lakrits...
↗ till inläggetJag brukar ta bort lakritsen och käka det där som brukar vara inuti, det med mintsmak. Går det bra om du bara får lakritsen? :DJag gillar lakrits. Om du har något över eller får nytt kan du skicka det till mig. Kan betala frakten med fuskamynt.
↗ till inläggetOm du inte har bitit i den. Annars kan jag skicka extra fuskamynt som kompensation för mintdelen.Jag brukar ta bort lakritsen och käka det där som brukar vara inuti, det med mintsmak. Går det bra om du bara får lakritsen? :D
↗ till inläggetOm du skickar med lite Rare Candy så har vi en deal!Om du inte har bitit i den. Annars kan jag skicka extra fuskamynt som kompensation för mintdelen.
Fick med en Mango senast, ingen höjdare :/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in