OpeningTitles Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Imorgon är det Gamex! :) 3-6 november. Man får testa på nästan alla nya spel. T.e.x Mw3, Diablo 3, Skyrim?, och alla andra nya spel som kommer ut småningom. Ska ni dit? Isånafall vilken dag (a) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag undrar om GTA V kommer finnas med? Tvivlar på det för att trailern släpptes bara idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Tänkte faktiskt gå dit. Men är för lat. :visslar: De ja har hört är att Tejbz inte kommer medverka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Vad är detta? länkar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Vad är detta? länkar tackSpelmässa. http://gamex.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag undrar om GTA V kommer finnas med? Tvivlar på det för att trailern släpptes bara idag.Jag tror knappast trailern kommer visas där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jag tror knappast trailern kommer visas där..Varför då, skulle man kunna undra?Jag var där förra året och mässan var förvånansvärt professionellt utförd. Enda anledningen att man inte går i år är för att man inte har råd. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Den blev utannonserad idag. :P Men vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Vad jag menade är att om spelet blir spelbart på Gamex, vilket jag tvivlar på. Eftersom trailern kom ut igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 (redigerat) Vad jag menade är att om spelet blir spelbart på Gamex, vilket jag tvivlar på. Eftersom trailern kom ut igår.Nej antagligen inte om de inte ens har släppt ett releasedatum (inte ens ett estimated år). Redigerat 3 November 2011 av Harold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 (redigerat) Vad jag menade är att om spelet blir spelbart på Gamex, vilket jag tvivlar på. Eftersom trailern kom ut igår.Inte en chans. Om det skulle hända skulle gamex bli mycket känt. :P Ett annat spel blev dock utannonserat på gamex, eller utannonserat på både hemsidan och gamex samtidigt:http://www.kratergame.com/ http://www.fz.se/bloggar/hype_se/20111103/...-och-kratergame Redigerat 3 November 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jag ska inte gå pga skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.