Hoppa till innehåll

Super Mario 64

Rekommendera inlägg

• Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej det finns ett rum det är svärt att förklara men det finns ialalfal EN bokhylla eller två på vänstra sidan sen fins det en lite högre avsats på högra ialafal ska man hoppa upp där på avsatsen sen om man tittar uppåt så ser man en annan våning man ska hjula på väggen göra vägspark och komma upp där är det någonstans eller om du menar den i huvud rummet är det så att du måste döda alla spöken i hela spökhuset sen går du tillbaka till huvudrummet och där väntar spöket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
(0014 @ 20/05-2004 21:58:23)

Ska jag bara döda den så får jag en stjärna?

Japp...fast det som kan bli svårt är att komma upp till stjärnan

Han har nog missuppfattat... Det finns ett jättestort öga som man kommer till om man svänger åt höger innan man går ut på Big Boo´s Balcony.. Det är inte åt höger, men det är en spöklik vägg man går igenom med Vanish Cap iallafall.. Där iine finns ögat..... Inte det i skjulet... Om du inte fattade rätt på 0014´s förklaring..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 01/06-2004 15:28:48)

okej, men det finns ett litet öga i skjulet också...

hehe... ett öga hit och dit. Det finns fler än 3 vanliga ögon. Jag kom fram till att man fick 100 liv när man hade varvat spelet... Vissa fick visst 99. Hur kom det sig?

man får inte alls hundra liv...det beror på hur mycket man hade innan...hade man 11 liv så får man 88 (88+11 = 99) osv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 01/06-2004 20:03:40)
(Jonte The Winner @ 01/06-2004 15:28:48)

okej, men det finns ett litet öga i skjulet också...

hehe... ett öga hit och dit. Det finns fler än 3 vanliga ögon. Jag kom fram till att man fick 100 liv när man hade varvat spelet... Vissa fick visst 99. Hur kom det sig?

man får inte alls hundra liv...det beror på hur mycket man hade innan...hade man 11 liv så får man 88 (88+11 = 99) osv.

Aha, jag tror han/hon menade att resultatet blev 99.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...