💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Ärr Bra! Som Jag Tyker!

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

:) VAD TYKER NI???!!!!!!!!!!!!! ;) :) :P SPELA DAJMOND ETA SEN BLAKK!!!! :D

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tycker personligen folk som spelar generation 4-5 inte har upplevt rent Pokémon-material.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag spelade och tittade på Pokémon flitigt under första generationen. Sedan orkade jag inte mer och mognade ifrån det.

Nivå 16 · Legendfuskare

Mudkip var den sista bra generationen imo.

Eller det är den senaste jag spelat.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Du måste vara väldigt ung. Du har ju aldrig spelat äldre versionerna

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Du måste vara väldigt ung. Du har ju aldrig spelat äldre versionerna

Har du gjort det då? :)
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

:) VAD TYKER NI???!!!!!!!!!!!!! ;) :) :P SPELA DAJMOND ETA SEN BLAKK!!!! :D

Ähum.... VA?!
5 Nov 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag spelade och tittade på Pokémon flitigt under första generationen. Sedan orkade jag inte mer och mognade ifrån det.

cool du är då!

↗ till inlägget
Mudkip var den sista bra generationen imo.

Eller det är den senaste jag spelat.

Tycker personligen inte om 3e så himla mycket själv, några pokemon jag gillar och så men spelen var lite jobbiga, för mycket vatten. Men fjärde var nog den sämsta. 5e är ganska bra imo.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag tycker personligen folk som spelar generation 4-5 inte har upplevt rent Pokémon-material.

Vad menar du med "rent Pokemon-Material"?

Jag har spelat sen jag var 11 och tycker att Black and White var på ett sätt bäst hitills. Det enda som jag kan klaga lite på är att vissa av pokemonen såg lite dumma(visa väldigt dumma ut) ut men det fanns ändå många grymma pokemon som: Darmanitan, Scrafty, Cofagrigus, Carracosta, Archeops, Zoroark, Reuniclus, Chandelure, Hydreigon och Volcarona.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad menar du med "rent Pokemon-Material"?

Jag har spelat sen jag var 11 och tycker att Black and White var på ett sätt bäst hitills. Det enda som jag kan klaga lite på är att vissa av pokemonen såg lite dumma(visa väldigt dumma ut) ut men det fanns ändå många grymma pokemon som: Darmanitan, Scrafty, Cofagrigus, Carracosta, Archeops, Zoroark, Reuniclus, Chandelure, Hydreigon och Volcarona.

Att det var Pokémon.
6 Nov 2011
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har du gjort det då? :)

Jaa fast lite senare än du har :P
23 Nov 2011
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

^This.
Nivå 4 · Lärling

nu kan jag ju inte påstå att jag spelat dom senaste spelen i serien...

...men jag tycker att de sista riktiga pokemonspelen var i guld och silvers generation.

25 Nov 2011
Nivå 2 · Novis

"Gulp"... Ja, Svårt att läsa med din stavning, Hur gammal är du 7, 8, 9, 10 kanske? Jag är 11 och kan stava bättre. Fast jag har en svenska lärare som Mamma. :rolleyes:

26 Nov 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

nu kan jag ju inte påstå att jag spelat dom senaste spelen i serien...

...men jag tycker att de sista riktiga pokemonspelen var i guld och silvers generation.

Alla pokemon är lika riktiga vare sig folk gillar det eller inte, är så trött på folk som slutat spela och säger att dem nya inte är "riktiga" pokemon.. just fuckin' deal with it.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in