mashemoto Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 nu kan jag ju inte påstå att jag spelat dom senaste spelen i serien... ...men jag tycker att de sista riktiga pokemonspelen var i guld och silvers generation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 "Gulp"... Ja, Svårt att läsa med din stavning, Hur gammal är du 7, 8, 9, 10 kanske? Jag är 11 och kan stava bättre. Fast jag har en svenska lärare som Mamma. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 nu kan jag ju inte påstå att jag spelat dom senaste spelen i serien......men jag tycker att de sista riktiga pokemonspelen var i guld och silvers generation.Alla pokemon är lika riktiga vare sig folk gillar det eller inte, är så trött på folk som slutat spela och säger att dem nya inte är "riktiga" pokemon.. just fuckin' deal with it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg