Hoppa till innehåll

Sälja Min Aqua Blue 3ds, Hjälp Någon?

Taex

Rekommendera inlägg

Hejhej, som rubriken säger så ska jag nog sälja min Aqua Blue 3DS. För jag vill verkligen ha den rosa som kommer komma nu i november xD Är bara osäker på hur mycket jag kan sälja den för så hade verkligen uppskattat lite hjälp!

Konsolen och tillbehören är i extremt bra skick fastän jag köpte den när 3DS först släpptes, varit väldigt försiktig med den. Jag har 5 småspel jag köpt från e-shop till den som jag inte kommer ta bort från den när jag säljer den. Och eftersom jag köpte den (för 2700kr) när den släpptes så är den en ambassadör 3DS så den har nu 10st NES spel och kommer få 10st GBA spel i vinter nån gång. Skulle dessutom medfölja en DS Lite väska till den.

Jag gillade verkligen idén med 20 gratis spel men ingen av spelen var min grej eftersom jag aldrig vart så intresserad i just de spelen. Hade vart super om jag kunde få 2700 för den men jag inser att det är orealistiskt tänkt. Så jag behöver hjälp, vad kan jag få sålt den för tror ni?

Redigerat av Taex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...