Taex Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 (redigerat) Hejhej, som rubriken säger så ska jag nog sälja min Aqua Blue 3DS. För jag vill verkligen ha den rosa som kommer komma nu i november xD Är bara osäker på hur mycket jag kan sälja den för så hade verkligen uppskattat lite hjälp! Konsolen och tillbehören är i extremt bra skick fastän jag köpte den när 3DS först släpptes, varit väldigt försiktig med den. Jag har 5 småspel jag köpt från e-shop till den som jag inte kommer ta bort från den när jag säljer den. Och eftersom jag köpte den (för 2700kr) när den släpptes så är den en ambassadör 3DS så den har nu 10st NES spel och kommer få 10st GBA spel i vinter nån gång. Skulle dessutom medfölja en DS Lite väska till den. Jag gillade verkligen idén med 20 gratis spel men ingen av spelen var min grej eftersom jag aldrig vart så intresserad i just de spelen. Hade vart super om jag kunde få 2700 för den men jag inser att det är orealistiskt tänkt. Så jag behöver hjälp, vad kan jag få sålt den för tror ni? Redigerat 5 November 2011 av Taex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Idag kostar en 3ds runt 1500-1300kr, skulle tippa att du lyckas sälja den för 800-1000 för den (+ spel och tillbehör= 1200?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 (redigerat) 3DS kostar ungefär 1500-1700kr ny och du köper på internet. Jag tror du får omkring 1000-1300kr för den för att spelen och tillbehöret får du inte så mycket extra för. Det är omöjligt att du får 2700kr för den. Redigerat 5 November 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 November 2011 Rapport Dela Skrivet 5 November 2011 Sälj den inte, Game och GameStop brukar ha inbyteskampanjer. "Kom in med din gamla 3DS och 200 kr och få en NY röd/rosa/vit/ny färg 3DS!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.