Organism Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Denna sida kan bli en riktig banger om du gör det bra. Skulle jag vara du, när du fått ordning på appar e.t.c så skulle du kunna börja sprida sidan på kända PC och Mac forum. Och inte bara hålla den här på fuska. Det du skulle kunna använda dig ut av är att göra guider/tutorials på din sida också. Jag skulle kunna tänka mig att sköta lite saker på sidan, om det skulle vara okej med dig! Dock kan jag inte riktigt så mycket med kodning osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Denna sida kan bli en riktig banger om du gör det bra. Skulle jag vara du, när du fått ordning på appar e.t.c så skulle du kunna börja sprida sidan på kända PC och Mac forum. Och inte bara hålla den här på fuska. Det du skulle kunna använda dig ut av är att göra guider/tutorials på din sida också. Jag skulle kunna tänka mig att sköta lite saker på sidan, om det skulle vara okej med dig! Dock kan jag inte riktigt så mycket med kodning osv.Jo det ska jag! Pm din msn så kan vi höras vid! Behöver folk som kan hjälpa till. Och sidan släpps imorgon kväll, har studiedag så jag fixart! Juste!www.appcheck.se blev registrerad idag:) är en countdown på den^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Vad får man om man har en beta key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 (redigerat) Vad får man om man har en beta key?Jag kommer nog sloopa beta key, och göra registrering direkt, och tänkte att ni här på fuska.se kan bli först att veta om den! ^^ sedan sprider jag den till helgen. Sidan släpps imorgon 20:00 Bygger på sidan just nu så man kan se alla appar! EDIT: Registreringen är lite försenad, men kommer upp under dagen! Då kommer man kunna kommentera appar sedan också tipsa! Redigerat 7 December 2011 av laynus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Nu funkar större delar av sidan! det är bara att börja tipsa nu, registreringen funkar bra!, tänk på ange rätt email eftersom du kommer få ett email med verifierings kod! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Om man går in på korv-appen ser det knasigt ut http://appcheck.se/korv-appen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Om man går in på korv-appen ser det knasigt ut http://appcheck.se/korv-appenJo det håller jag med dig WASD, en bugg som ska fixas, då korv-appen inte finns^^^ Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Jo det håller jag med dig WASD, en bugg som ska fixas, då korv-appen inte finns^^^ Tacksmör-appen ger fortfarande error http://appcheck.se/sm%C3%B6r-appen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 smör-appen ger fortfarande error http://appcheck.se/sm%C3%B6r-appenDet är för den innehåller ett ö, varken åäö fungerar. Men ska se om man kan fixa ner dom till o och a sen typ, så slipper man error! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 (redigerat) Sidan har varit inaktiv nu över nyår. Men nytt år och nya tag nu! Sök funktionen kommer upp under kvällen. EDIT: Sök funktionen är fortfarande instabil men beräknas vara uppe under dagen. Ursäkta förseningen! Nya appar läggs upp iaf Redigerat 18 Januari 2012 av laynus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Nya appar och bättre sökning uppe! Kritik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.