OpeningTitles Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Kan man byta in sitt BF3 mot MW3 hos Game? Jag köpte det hos dem för 599 kr, kommer dem att byta MW3 mot mitt BF3? :( Är ganska missnöjd med BF3.. Jag köpte det förra veckan om ni undrar. Jag har kvittot kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Kan man byta in sitt BF3 mot MW3 hos Game?Jag köpte det hos dem för 599 kr, kommer dem att byta MW3 mot mitt BF3? :( Är ganska missnöjd med BF3.. Jag köpte det förra veckan om ni undrar.Jag har kvittot kvar.Det borde man väl kunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Jag är ganska besviken på att alla mina vänner köpte MW3, och utan teammates som man känner är BF3 ingenting.. Dem kommer säkert säga i micen: Welcome back soldier.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Jag är ganska besviken på att alla mina vänner köpte MW3, och utan teammates som man känner är BF3 ingenting.. Dem kommer säkert säga i micen: Welcome back soldier..Så är det också för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Tror det inte kommer gå, du kommer säkert få ganska mycket för det men inte byta in det och få ett nytt MW3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 (redigerat) Om du har aktiverat koden så kan du glömma att kunna lämna in det. Tror det inte ens går ändå eftersom GAME tror säkert att du har använt koden. Edit: Om du inte ens har tagit bort plasten eller vad nu som är runt så bortse från det jag sa. Redigerat 9 November 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Tror det inte kommer gå, du kommer säkert få ganska mycket för det men inte byta in det och få ett nytt MW3.möjligtvis om han lägger till det som saknas kanske det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Oh, vill gärna få pengar sen är det bara att lägga in egna pengar.. Plus så lägger dem väl alltid in en ny kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Tror inte det, för Game och Origin är inte samma sak. Men det är alltid bra att ha båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Oh, vill gärna få pengar sen är det bara att lägga in egna pengar.. Plus så lägger dem väl alltid in en ny kod?Klart dem inte gör, inte om du ska få ett nytt MW3. Hur tänkte du där? Vart nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Om plasten är borttagen så kan du antagligen inte byta. Men varför frågar du inte Game istället...? Det är bara att ringa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Kontaktar dem då via email :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.