Pluntan Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Hej allihopa! Har ni GTA San Andreas kanske? I så fall vore jag grymt tacksam om ni kunde kolla in på min video och slänga in en kommentar och kanske prenumerera. :) Det är en video på hur man skaffar SA:MP. Inget ni förstår kommentera jag hjälper gärna. :) GTA Multiplayer tutorial Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Har sett min kusin spela det, vet inte riktigt, men det känns sjukt tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Otroligt kul må jag säga. Exempel roleplay. LS-RP största roleplay servern runt 400 - 500 personer spelar i en stor stad. Ansök om polis gå med i ryska maffian, mongolerna eller kanske ett gangster gäng. Sen så kan man ju skapa sitt egna gäng med etc race gäng. Finns otroligt mycket att hitta på där. Testa det, det är värt det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Otroligt kul må jag säga. Exempel roleplay. LS-RP största roleplay servern runt 400 - 500 personer spelar i en stor stad. Ansök om polis gå med i ryska maffian, mongolerna eller kanske ett gangster gäng. Sen så kan man ju skapa sitt egna gäng med etc race gäng. Finns otroligt mycket att hitta på där. Testa det, det är värt det. :)Lagg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 10 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Lagg?Nej det är det inte :) Och det är ett stabilt och säkert system. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Fixar din film då du inte vet hur Youtube taggar funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 11 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Vad menar du nu :) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 November 2011 Rapport Dela Skrivet 12 November 2011 utmärkt tutorial! spelet i sig verkar funka grymt bra dessutom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 13 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2011 Tack så mycket :) Prenumerera gärna om ni gillar det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 November 2011 Rapport Dela Skrivet 16 November 2011 §3.5 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg