Pluntan Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Jag vet inte vad jag ska göra om jag ska köpa Dota 2 när det kommer ut eller om man ska fortsätta spela League of legends istället? Har lagt ner ungefär 300 kronor på LoL sammanlagt. Själv tycker jag att Dota och LoL är helt andra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Det beror helt på vad du vill spela. LoL är det typiska casualspelet för de som inte orkar tänka när de spelar och DotA2 är mer för den kompetente spelaren. DotA2 kräver mer av dig än vad LoL gör, med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Det är olika spel ja, men det är samma genre, rekommenderar starkt DoTA 2 om du gillar DoTA eller HoN. Originalet kommer ju från DoTA men skillnaden mellan DoTA och LoL är bara några få saker. Testa DoTA eller HoN innan du börjar spela DoTA 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Jo det har du ju igentligen rätt i men har fastnat för LoL så mycket fast och andra sidan så var Dota så sjukt roligt med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Har själv trappat ned på LoL spelandet då det känns som om RIOT har slut på fantasi. De nya gubbarna är bara ihopslagningar av gamla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pluntan Skrivet 9 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Mja, tycker ju ändå det är skit bra att det kommer nya champions ofta. Men kan dock inte hålla med om det sista tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) Jag tycker att du helt klart ska börja spela DOTA2. Spelet är helt underbart trots att det inte ens är färdigt ännu & i beta. Så utan att blanda in HoN,(som är bättre än både LoL och dota2) så är dota2 helt klart bättre än LoL. Redigerat 3 December 2011 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg