Hoppa till innehåll

Har En Fråga Angåande Xbox360 Spelet L.a Noire

Lillskiten2

Rekommendera inlägg

Hej jag var precis ut på Spelochsant.se hemsida och tittade på Xbox360 Spelet L.a Noire som jag funderar på att köpa Och då såg jag 2 Stycken Exemplar Som jag undrar lite över Först såg jag det Vanliga L.a Noire och sen såg jag L.A. Noire The Complete Edition. Så min fråga är Vad är Skillnaden Mellan L.a Noire Och L.A. Noire The Complete Edition? Mvh Lillskiten2

post-100101-1321215122_thumb.jpg

Redigerat av Lillskiten2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

man behöver ingen dlc för det är bara kläder eller ja, tror det finns en som ger ett case men jag minns inte har inte spelat sen det kom ut.

Kläderna har väl olika egenskaper också? Typ att man klarar mer skott eller så. Vad är prisskillnaden? Kostar spelet 600 spänn och complete edition 650 så är det ju inget att snacka om.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kläderna har väl olika egenskaper också? Typ att man klarar mer skott eller så. Vad är prisskillnaden? Kostar spelet 600 spänn och complete edition 650 så är det ju inget att snacka om.

när jag köpte det (dagen det kom ut) fick jag 2 dlc koder, en för en klädnad och en för ett ''case''. men vissa har ju olika funktioner som du sa.

en snabb sak bara, Team Bondi har ju gått i konkurs och det är ju inte så roligt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man behöver ingen dlc för det är bara kläder eller ja, tror det finns en som ger ett case men jag minns inte har inte spelat sen det kom ut.

Man får några nya vapen, kostymer och dessa cases:

- A Slip of The Tongue

- The Naked City

- Reefer Madness

- Nicholson Electroplating

Och om man har PC eller PS3:

- The Consul's Car

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...