MrFr3drik Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Har börjat fundera på om det är dags att börja leta efter en tjej. Jag skulle gärna vela ha någon att åka till dreamhack summer med. Men var ska man leta? I mitt nuvarande dags liv kommer jag inte att hitta någon om jag inte har väldigt tur. Så det är väll dags att ta tag i det om jag nu vill ha någon. Det svåra är ju att hitta en tjej som gillar det som man själv gillar. Jag gillar: nästan all form av IT, dator spel (bf3, minecraft, tf2) , anime, japansk, musik, mm. Jag kanske inte ska börja beskriva min dröm tjej men det skulle vara kul om man kunde dela intressen med henne. Ska man kanske skriva sin fuska profil att man är ute efter någon och vänta på ett PM? Men det skulle vara bra om man fick lite tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Att leta efter en tjej på fuska är dömt att misslyckas. Försök på andra sidor som handlar om sånt du är intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Det svåra är ju att hitta en tjej som gillar det som man själv gillar.Jag gillar: nästan all form av IT, dator spel (bf3, minecraft, tf2) , anime, japansk, musik, mm.Jag kanske inte ska börja beskriva min dröm tjej men det skulle vara kul om man kunde dela intressen med henne. Finns ju rätt många sånna tjejer på anime/manga/tv-spel konvents. Kan vara en bra start eller nåt? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Tre tjejer svarade i rad. Är detta en slump? Haru tur eller? Höhö xD Hursomhelst, att leta efter en tjej på internet kan vara svårt, men isåfall är det bättre att kolla på större forum, skriva vad du gillar, för fuska är inget stort forum. Men att leta efter en tjej, har för mig att någon sa här: Kärleken kommer fortare om du inte letar efter den. Nuförtiden tror jag att det finns ganska många tjejer som gillar spel och anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Din tjej kommer, inte idag, inte imorgon. Men nån dag, kommer en tjej som gillar dig för den du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Om du blir lite äldre och börjar jobba, då kanske du hittar någon på jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Om du blir lite äldre och börjar jobba, då kanske du hittar någon på jobbet.this. Man kan hitta nästan överallt. Fast skulle vara finare om du hitta din dröm tjej på jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 men vad jag har hört får kollegor oftast inte vara ihop, som i dejta, vara gifta, flick/pojkvän osv. Klart det är ju olika, men ibland tillåter inte cheferna detta. Två på mammas jobb fick byta avdelningar för dom var ihop :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 men vad jag har hört får kollegor oftast inte vara ihop, som i dejta, vara gifta, flick/pojkvän osv.Klart det är ju olika, men ibland tillåter inte cheferna detta.Två på mammas jobb fick byta avdelningar för dom var ihop :/Varför tillåter inte cheferna? Jag menar dom är ju inte kollegornas föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 men vad jag har hört får kollegor oftast inte vara ihop, som i dejta, vara gifta, flick/pojkvän osv.Klart det är ju olika, men ibland tillåter inte cheferna detta.Två på mammas jobb fick byta avdelningar för dom var ihop :/Jo, som du sa kan det vara så ibland. Det skulle sega ner deras arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 November 2011 Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Finns ju rätt många sånna tjejer på anime/manga/tv-spel konvents. Kan vara en bra start eller nåt? xDDet här tycker jag låter som en bra idé. Jag har träffat massor med mangatokiga tjejer som brukar gå på sånt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 14 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2011 Så jobbigt att man går i en klass med bara killar... På våran del av skolan finns typ bara killar... IT nördar... mer "..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.