OpeningTitles Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Vet ni någon bra spel som ni tror passar mig? Spelet ska vara från steam. Ska köpa ett nytt spel men kan inte bestämma mig, så jag frågar er vad ni rekommenderar. Jag gillar Äventyr, Indie, Action och fritidsspel som genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Just Cause 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 18 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Glömde skriva att jag spelar på Mac ;( Men ska snart få brorsans gaming-dator (gaming dator på min nivå :D) Um, gärna ett spel under 200, brorsan ska köpa ett åt mig ^^ En till sak, jag gillar tecknat våld också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Borderlands Game of The Year Edition eller bara Borderlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Team Fortress 2 som förövrigt är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 18 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Har redan TF2 ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Super Meat Boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 (redigerat) Kollat runt tidigare och såg att super meat boy var till PC, fast tror ni att det här passar mig? Länk: http://store.steampowered.com/app/49600/Beat Hazard på steam Bedöm spelet själva! :D Själv tycker jag att det ser roligt ut. Den passar mig för jag har letat efter ett sånt här spel, skulle vilja köpa geometry wars, men det var till PC också .. >.< Mod, lås tråd ? Redigerat 19 November 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Beat Hazard är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 (redigerat) Har hört det :D Kan man lägga in sin egen musik utan att köpa paketet som innehåller soundtracksen + DLC? Redigerat 19 November 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Här är en del reviews på steam spel: http://www.youtube.com/results?search_quer...ated+wowcrendor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Här är en del reviews på steam spel: http://www.youtube.com/results?search_quer...ated+wowcrendorDet där har jag spelat :) Det var kul första gången, sen blev det tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.