Draghguggwhor Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 Träna boxning, får mig alltid att bli glad hur sur jag än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 18 April 2012 Rapport Dela Skrivet 18 April 2012 (redigerat) Att det vankas grym fotboll på tv inom kort. Att dra till London och se FA-cups semifinal bland nästan 86k pers. EDIT: När Chelsea besegrar Barca! Redigerat 20 April 2012 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Två mycket goda vänner har börjat åka longboard! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Bra musik för bövelen! Det är mitt knark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Att man slutar 12.15 imorgon och att det är långhelg. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Att min prao äntligen är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Att min prao äntligen är över.Var det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Var det kul?Inte det minsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Att min prao äntligen är över.Var praoade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Var praoade du?Max, visste att det inte skulle vara kul, men efter lunchtid så satt man bara på en stol i två timmar tills man fick åka hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Max, visste att det inte skulle vara kul, men efter lunchtid så satt man bara på en stol i två timmar tills man fick åka hem.se det från den ljusa sidan, du hade nära till matställe att äta på ;) Ontopic: när man är ute i kylan, och sedan kommer in i ett varmt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Dagens schema, svenska 11:00, sedan 2 timmars håltimme och sen har vi planering där vi ska snacka om hur vi ska samla ihop till en klassresa. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.