Hoppa till innehåll

Uh?


max95
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad fan vad det där för råd Pussycat? XD

 

 

Nä men jag tycker du ska ta lite initativ och faktiskt fråga tjejen om hon vill träffas. Förälskelse är komplicerat och man ska aldrig anta någonting. Om du känner så starkt för henne är chansen stor att hon känner något för dig också, det fungerar ofta så. Kan såklart vara annorlunda också men du måste VETA innan du blir ledsen och drar slutsatser.

 

Jag vet att du förmodligen aldrig någonsin skulle kunna tänka dig att hon vill ha dig, men skit i det, ta mod till dig och prata med henne på allvar, du måste förklara på något sätt vad du känner. Finns ingen annan utväg.

 

För lite mer än två år sedan blev jag sjukligt förälskad, som du är nu, i min nuvarande tjej som gick i min f.d. klass. Hon hade pojkvän och skrev saker som "jag kommer älska dig för alltid" på bilddagboken, trots att hon var förälskad i mig också (vilket jag såklart inte visste). Det höll på att förstöra mig men så snart jag förklarat för henne att jag inte pallade träffa henne mer om hon inte ville ha mig gjorde hon slut med sin kille. Några månader senare blev vi tillsammans och vår första kyss blev det sjukasta jag någonsin upplevt.

 

Det är verkligen en känsla värd att kämpa för, så ta tummen ur röven nu och PRATA med henne, på riktigt! Det FINNS en chans att hon vill ha dig, vad du än tror! Ta reda på sanningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejmen, var faktiskt aningen seriös i det inlägget. Det är som med minnen, man lägger de/det i en burk/på vinden och sparar det. Eller hur ? [:

Jamen haha man kan ju inte bara plocka bort och fram känslor ur burkar hur som helst, om man inte är Nalle Puh eller något.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad fan vad det där för råd Pussycat? XD

Nä men jag tycker du ska ta lite initativ och faktiskt fråga tjejen om hon vill träffas. Förälskelse är komplicerat och man ska aldrig anta någonting. Om du känner så starkt för henne är chansen stor att hon känner något för dig också, det fungerar ofta så. Kan såklart vara annorlunda också men du måste VETA innan du blir ledsen och drar slutsatser.

 

Jag vet att du förmodligen aldrig någonsin skulle kunna tänka dig att hon vill ha dig, men skit i det, ta mod till dig och prata med henne på allvar, du måste förklara på något sätt vad du känner. Finns ingen annan utväg.

 

För lite mer än två år sedan blev jag sjukligt förälskad, som du är nu, i min nuvarande tjej som gick i min f.d. klass. Hon hade pojkvän och skrev saker som "jag kommer älska dig för alltid" på bilddagboken, trots att hon var förälskad i mig också (vilket jag såklart inte visste). Det höll på att förstöra mig men så snart jag förklarat för henne att jag inte pallade träffa henne mer om hon inte ville ha mig gjorde hon slut med sin kille. Några månader senare blev vi tillsammans och vår första kyss blev det sjukasta jag någonsin upplevt.

 

Det är verkligen en känsla värd att kämpa för, så ta tummen ur röven nu och PRATA med henne, på riktigt! Det FINNS en chans att hon vill ha dig, vad du än tror! Ta reda på sanningen!

Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv.

 

Max95, du måste uttrycka dig själv för denna tjej... beskriva hur du känner för henne och bevisa att det finns snällare och bättre killar än SnusarN. Handlar bara om att våga. Det lönar sig i slutändan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...