Klayett Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Mittbena är det någon som har skaffat Halo: Combat Evolved: Anniversary? För jag har nämligen det och tycker att det är rätt så kul. Det är helt enkelt en remake av vanliga Halo: Combat Evolved fast med grafik som spel har nu i dagens läge, du kan också byta mellen grafikerna från 2001 till 2011 och 2011 till 2001. En sak som jag tyckte var ett STORT misstag av 343 Industries var att dom tog multiplayern i Halo: Reach och inte som det var för 10 år sedan, fanns Halo: Reach för 10 år sedan? NE-EJ!!! Så FAIL!!! Det är det ända som irriterar mig med detta spel, allt annat är verkligen ett 10-års firande av Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Är Halo evigt trogen, men att lägga 2000:- på en ny konsoll endast för CE Anniversary är inget jag tänker göra. Är det samma kartor som i Combat Evolved också, eller är hela multiplayerdelen från Reach? Förstod inte helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Är det samma kartor som i Combat Evolved också, eller är hela multiplayerdelen från Reach? Förstod inte helt.Det är i stort sett Reach's multiplayer med Combat Evolved's kartor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Min polare kanske köper detta, vi får se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg