skatan222 Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Hjälp jag kan inte skriva åäö på open office org 3.3 HJÄLP TACKSAM FÖR SVAR, SNABBT SVAR BETALAS MED FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Kan du kopiera och klistra in ÅÄÖ? Har du svenska versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 23 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 det gick tills min kompis började trycka på flera knappar sedan gick det inte, skriver uppsats på skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Se om du hittar hur man återställer inställningarna. Annars borde en ominstallation lösa det. Testa LibreOffice istället. Det är en utbyggnad av OpenOffice, eller nåt. Jag använder det i alla fall. Redigerat 23 November 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Se om du hittar hur man återställer inställningarna. Annars borde en ominstallation lösa det. Testa LibreOffice istället. Det är en utbyggnad av OpenOffice, eller nåt. Jag använder det i alla fall.Bara Openoffice fungerar väl lika bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 skatan222 har ju problem med det så. Vet inte exakt vad det är för skillnad, nya funktioner och bugfixar kan jag tänka mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.