popp Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag e mogen för det o jag vet hur man gör kom igen admin alla andra moderatorer kan dra för jag e den bästa haha sug alla usla moddar här komer popp!!!!!!! :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Bara så att du vet så har du förstört din enda chans att bli mod... Det har jag med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
popp Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Bara så att du vet så har du förstört din enda chans att bli mod... Det har jag med... varför har du gjort det????????jag kan bli mod även ska jag härska när jag bli mod :) :angry: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Om du vart mer uppmärksam så hade du fattat att du inte kommer att bli mod efter detta... Och förresten så har admin redan tillräckligt med modz. Det är inte precis som om han kommer att titta på ditt inlägg och tänka: Herregud, han måste ju bli mod! Förresten så har du inget med mina chanser att göra! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag har oxå sumpat min chans, men inte på samma sett som Popp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
popp Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 hur sumpade ni ni vågar ej berätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 hur sumpade ni ni vågar ej berätta Eftersom jag har en varning kan man inte bli mod, så enkelt är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 hur sumpade ni ni vågar ej berätta popp du ska skriva seriöst Lyda alla regler kunna dem bryta inte mot regler fast du har nu sabbat din chans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg