naabiz Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 kan någon bara säga och förklara vem han är lite onödigt kanske men.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Det är min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 kan någon bara säga och förklara vem han är lite onödigt kanske men.:PVarför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Varför undrar du?folk pratar om honom och jag vill bara veta vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 (redigerat) Här är hans användare: http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=96910 Han är mera känd under namnet CrazyCake. Redigerat 26 November 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 (redigerat) Lolkfezt har väl ett nytt account nu? Redigerat 26 November 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Lolkfezt har väl ett nytt account nu?vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Jag är inte säker på att om han har ett nytt acc eller inte men de flesta som blir bannade skaffar ett nytt account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Lolkfezt var en användare på fuska som jag inte kom speciellt bra överens med. Han har bland annat sagt att han var kär i sin syster, att han blivit mordhotad av italienska maffiabossar och att han skulle skapa ett parti som sade att kvinnor hörde hemma i köket. Trollface som avatar... vet inte var han tog vägen dock. Han är borta, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Lolkfezt var en användare på fuska som jag inte kom speciellt bra överens med. Han har bland annat sagt att han var kär i sin syster, att han blivit mordhotad av italienska maffiabossar och att han skulle skapa ett parti som sade att kvinnor hörde hemma i köket.Trollface som avatar... vet inte var han tog vägen dock. Han är borta, tror jag.han blev bannadjag tror det var "kär i min syster"- tråden som fick bägaren att rinna över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 (redigerat) han blev bannadjag tror det var "kär i min syster"- tråden som fick bägaren att rinna överInte speciellt förvånande.Men han lolkfezt skulle säkert skapa en ny användare, så han kanske kommer tillbaka. Redigerat 26 November 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Inte speciellt förvånande.Men han lolkfezt skulle säkert skapa en ny användare, så han kanske kommer tillbaka.tack för infon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.