max95 Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Är du en av de få metalfans som finns? isåfall, vilka band lyssnar du på/ tips om bra band. Själv är jag insatt i metalcore och deathcore, Band som: The Devil Wears Prada, Suicide Silence, Haste the day m.m. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Är du en av de få metalfans som finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A7X Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Jag är ett stort metal fan. Lyssnar bland annat på Metallica, Slipknot, Slayer, Skid row, In flames, Arch Enemy m.m ;) Jag gillar allt möjligt nästan, förutom Hip-hop och opera. Techno, hardstyle och dubstep gillar jag. Avicii, LMFAO, Klaas & Bodybangers. Love it! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 om man jämför med andra musikstilar. t.ex im min skola e de typ 5% som lyssnar på metal. resten lyssnar på hip hop eller typ p3 musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 om man jämför med andra musikstilar. t.ex im min skola e de typ 5% som lyssnar på metal. resten lyssnar på hip hop eller typ p3 musik.jo men på en annan skola kanske det finns 95% som lyssnar på metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 then bring me there Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Självklart. Men det finns absolut inte få fans. Jag skulle däremot säga att det är en av de största musikgénrena. Lyssnade mycket på Lamb of god, Slipknot, Cannibal Corpse osv tidigare. Nu gillar jag dock nu-metal/rap-metal mer. Som Hollywood Undead, Deuce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 28 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Och förresten, jag skapade den här tråden för att föra samman metal älskare lite smått sådära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 (redigerat) Lyssnade en del på Crunkcore och deathcore Crunkcore: Hollywood undead Deathcore: Job for a cowboy, tdwp, suicide silence Redigerat 28 November 2011 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Föredrar Power-Metal, såsom Gamma Ray, Sabaton och Helloween. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Fysikarna på min skola har T-shirtar som det står "Devote your life to heavy metals" på. Rätt najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Allt som slutar på core är egentligen inte metal. :) (inte nu-metal heller för den delen) OnT: Death, black, trash och folk är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.