CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Visste du att du redan är på min?Nej, det visste jag faktiskt inte. Men jag vill tacka för denna otroligt nödvändiga information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Nu hamnade du nyss på min lista på idioter.Vad krävs det för att komma undan från din lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Vad krävs det för att komma undan från din lista?Bevisa att du faktiskt är intressant att diskutera med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 När du säger att du är realist, hur menar du då? Menar att många rasister bara brukar kalla sig realister för att folk ska tycka bättre om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 När du säger att du är realist, hur menar du då?Menar att många rasister bara brukar kalla sig realister för att folk ska tycka bättre om dem.Att jag förstår det problem vi har med invandringen. Jag är absolut ingen rasist, för jag har inget emot de invandrare som kommer hit för att leva fredligt, söka ett jobb och göra bra ifrån sig helt enkelt. Men de, som endast är här för att orsaka bråk, kan dra åt helvete. Så, nu har ni fått min syn på invandring. SD 2014. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Tycker faktist likadant som Charlie, dem som kommer är bråkiga borde väl.. njaa inte utvisas men man kan säga att dem är ovälkommna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Tycker faktist likadant som Charlie, dem som kommer är bråkiga borde väl.. njaa inte utvisas men man kan säga att dem är ovälkommna...Frågade du något? Nej, skriv då inte. Tratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Hur kom du att stöta ihop med denieru, och var det han som gav dig tips om att göra den här tråden för att få se mig posta i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Dave37: Vad pratar du om? Vem är denieru? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Är du Member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Är du medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 (redigerat) Frågade du något? Nej, skriv då inte. Tratt. Tratt kan du va själv :> Är du ett ego? Redigerat 1 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.