CooLzlAy3r99 Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 (redigerat) jag har aldrig blivit kallad för rasist, svennehora eller något som invandrare kallar och svenskar.Det är för att du inte bor i Malmö. Jag blir kallad sådant nästintill dagligen. Så, jag tänker faktiskt sluta svara på frågar som har med invandring att göra nu. Juicelol: Välkommen ner till Malmö. Whore: Läs ovan. Nomatic: Julmust är fett najs. Redigerat 1 December 2011 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Jag tror du har missförstått mig. Jag vill fortsätta ta in invandrare, men jag vill sänka mängden något enormt. Finland tar in ungefär 800 invandrare per år, vi tar in över 100k. Vi kan inte fortsätta ta in så många. Jag vill leva i ett Sverige där jag kan gå runt i stan utan att bli kallad svennehora. Jag vill kunna gå runt med en Sverige tröja och inte bli kallad rasist. SD 2014. OpeningTitles: Finns otroligt många andra länder att åka till. Danmark t.ex.Hur många gånger har du kallats för "svennehora" när du gått runt på stan?Tror du inte att kopplingen Sverige<--->Rasism snarare beror på att rasister använder svenska flaggan som symbol, än att invandrare kommer hit?Det mesta jag hört av flyktingar om Sverige är positivt. Sverigeflaggan är lite som svastikan (fast mildare, än så länge). En som älskar Sverige och går runt med flagga skulle därför kunna liknas vid en hindu som visar upp svastikan - det är rasisternas respektive nazisternas fel att det tolkas fel; inte judarnas respektive invandrarnas. Förresten, läs på lite om Danmarks invandringspolitik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Det är för att du inte bor i Malmö. Jag blir kallad sådant nästintill dagligen. Så, jag tänker faktiskt sluta svara på frågar som har med invandring att göra nu. Juicelol: Välkommen ner till Malmö. Whore: Läs ovan. Nomatic: Julmust är fett najs.hur vet du att jag inte bor i Malmö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Isåfall hade du känt igen dig, vilket du tydligen inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 (redigerat) hur vet du att jag inte bor i Malmö?För du bor uppe i Norrland just nu där invandrartätheten är extremt låg, att du bor i Norrland har du sagt bra många gånger. Kan inte alla bara återgå till trådens ämne? Redigerat 1 December 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Ett sista ord om invandringen bara. Jag ställer det som en fråga, bryr mig inte om du svarar. Tror du inte att det vore bättre att bygga fler bostäder och "placera" (har glömt bort vad det heter) flyktingar mer utspritt över landet, än att neka asyl för att det växer fram ghetton i Malmö? OnT: Vad har du att säga om din musiksmak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Du vinner "Cool story, bro"-award of the year. Idioter blir man aldrig av med oavsett hur mycket eller lite invandrare ett land tar in. Vem är din favorit-Beatle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 (redigerat) Jo, det tycker jag. Det är en bra lösning. Jag lyssnar väldigt mycket på nu-metal och thrashmetal. Några favoritband är Hollywood Undead, Slipknot och Lamb of god. Men jag kan lyssna på allting i princip. Whore: Kan faktiskt inte någon medlem i The Beatles, så tyvärr kan jag ej svara på den frågan. Redigerat 1 December 2011 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Baserat på dessa bilder, vem är din favorit-Beatle? John Lennon Paul McCartney George Harrison Ringo Starr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 John Lennon, absolut. Solglasögon och pengar kan aldrig gå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Vad tycker du om hacking och cracking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Ska man tolka din avatar som att du inte vill leva om du inte får en bra början på livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.