Organism Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Skaffar mig väll också en sådan här lite onödig tråd där jag kan 'lol:a' lite. Ställer mig själv ett par frågor då för att dra i gång allt. Vad irriterar dig mest just nu? - Att jag måste gå till köket för att hämta mitt te. Vad fan gör du om dagarna? - Finns i världen. Gör musik och fotar, designar stuff och är bara allmänt konstig. Lyssnar du också på mainstream dubstep? - Nej, verkligen inte. Inte dubstep så mycket alls. Är en all rounder. Men jag har favoriter inom instrumentala boom bap beats. Jazz. Drum N' Bass. Neurofunk. Vem känner du 'en aning' på fuska/eller har gjort? - Garkan och alla hans andra accounts. (bro) - Eru är gullig. - Dave37 är inspirerande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Gillar du bullens pilsnerkorv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Vad dricker du för té? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Heter det te, té eller the? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 30/11-2011[/url] 22:44:24' post='1916311'] Gillar du bullens pilsnerkorv? Kanske! Ingen aning om vad det är. 30/11-2011[/url] 23:23:47' post='1916334'] Vad dricker du för té?jag dricker alla sorters te! Dock trött på vanligt te. 30/11-2011[/url] 23:40:30' post='1916340'] Heter det te, té eller the?Jag säger te eller the. Ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Earl Grey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Syltmacka eller ostmacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Earl Grey? Helst te utan påsar. Himlagott + Söder te är förbannat gott. Syltmacka eller ostmacka?Ostmacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Varför inte kaffe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Varför inte kaffe ?Jag dricker alltid en kopp kaffe på morgonen eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Jag dricker alltid en kopp kaffe på morgonen eller två.It's good for you ! Hade inte en aning om att det var du som var Jok3r heller (Y) Favoritspel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 1 December 2011 Rapport Dela Skrivet 1 December 2011 Risgrynsgröt eller havregrynsgröt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.