JJespeRR Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Vad är skillnaden mellan iphone 4 och 4s? Och är det värt att önska sig en iphone 4 till jul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Onödigt att köpa en 4 då 4S är ute. 4S har bl.a. starkare A2 processor (samma som iPad2) och en 8 mpix kamera. Utseendemässigt är det bara 2 streck som skiljer åt. Det är de stora uppdateringarna vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Men vad tycker du? iPhone eller typ någon ny xperia eller nån Android? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Personligen tycker jag iPhone är mycket smidigare. iOS känns mycket snabbare än Android. Men fråga inte mig, kolla runt efter recensioner. Jag har nämligen bara sett kompisars HTC's, Xperias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Bäst sättet att få reda på det är att gå in på apple´s hemsida :) Men det är det som pussycat sa, t.ex 2kärning processor och bättre kamera, bätte grtafik, siri mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 December 2011 Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 iphone 4s har siri också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 14 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 iphone 4s har siri ocksåOch vad är siri? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Och vad är siri? :huh:Siri är den där saken som kan ta röst komandon. Du kan fråga den saker mm. http://www.apple.com/iphone/features/siri.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 December 2011 Rapport Dela Skrivet 15 December 2011 Ni får ursäkta min off-topic här. Men vad helvete ska en 13-åring med iPhone 4/4S till? Helt befängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Ni får ursäkta min off-topic här. Men vad helvete ska en 13-åring med iPhone 4/4S till? Helt befängt.Jag är 15 år :rolleyes: . Och lite mognare än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Ni får ursäkta min off-topic här. Men vad helvete ska en 13-åring med iPhone 4/4S till? Helt befängt.Spela farmville på bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Jag är 15 år :rolleyes: . Och lite mognare än dig 15 år & mognare än mig? Spela farmville på bussen.Går det att spela Farmville på en iPhone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.