Organism Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Hallå där medlemmar. Jag har nu skapat en Skyrim tråd, eftersom att jag såg att det inte existerade någon här på forumet. Vad tycker ni om spelet, om ni nu spelar det? Alla tankar och kritik är välkommna! Jag själv har spelat ca 4 timmar sammanlagt bara. Vill inte spela allt för mycket då jag inte vill tröttna. Jag är i level 6 atm. Är Redguard och diggar att sneaka med pilbåge och slakta bandits med one handed swords. Och ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Level 34. Gör iron daggers till 100 smithing om du vill levla snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jag älskar Skyrim. :D Har spelat ungefär 100 timmar än så länge, började nyss med en ny karaktär. Orc med heavy armor och dual-wield 2 svärd. Även archery som variation (enklare mot drakar). Level 34. Gör iron daggers till 100 smithing om du vill levla snabbt.Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Ligger runt level 20, har mest gjort en massa sidoquests. Kör en mage och fokuserar på destruction, conjuration och one handed i strid, annars försöker jag levla tjuv-skillsen (pickpocketing, lockpicking och sneak) och enchanting. Än så länge älskar jag det, det har tagit det bästa från både Morrowind och Oblivion och skippat allt det jag stört mig på innan. Äntligen så är själva storyn attraktiv igen, till skillnad från Oblivion där det var jävligt segt. Ska köra College of Winterhold och sedan gå vidare till Dark Brotherhood och Thieves Guild. Någon som har kört Dark Brotherhood? Var det lika kul som i Oblivion? Och vad fan är Bards College för nåt? En annan grej ni kan göra om ni vill levla snabbt är att köra pickpocketing på alla. Sneaka i ett inn där det finns mycket folk och töm deras fickor, ni levlar fort som fan och samlar på er en hel del guld och värdesaker. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jo jag kör skyrim, Är lvl 35 breton och 100 smithing! (stolt lol) Kör mest Dual-wield och pilbåge :) Har klarat Mage college, Main questet Och dark brotherhood ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Är det multiplayer på Skyrim? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Är det multiplayer på Skyrim? :Pne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Level 34. Gör iron daggers till 100 smithing om du vill levla snabbt.Inte så smart, det betyder att alla fiender kommer att bli starkare men du kommer suga pga att dina combatskills är så låga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Inte så smart, det betyder att alla fiender kommer att bli starkare men du kommer suga pga att dina combatskills är så låga.Tror inte jag märkt det, de är lagom svåra. Gjorde dessutom dragon utrustning vid 100 skill så jag fick en massa mer armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jag kör Nord med tvåhandad yxa och tung rustning. Är runt nivå 35 och håller just på med The Companions quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Alla är ju level 35, tycker själv det börjar gå segt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Bra tips för att levla! Men jag vill inte rusha på någonting, låter det ta sin tid. Känns lite mer originellt på det viset. I morgon ska jag klara ustangrav questet, hade jag tänkt mig! @ Whore: Är det soft att köra som mage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.