WASD Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Jag hade tänkt vara Mage från början men gillar pilbågen mest nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 @ Whore: Är det soft att köra som mage?Man delar ut rätt massiv skada och man har ju fördelen att kunna heala sig själv och alltid ha en atronach med sig, extra hjälpsamt när magickan är slut. Nackdelen är ju såklart närstriderna, men när jag blir tillräckligt bra i enchanting tänker jag skippa allt jävla tyg och enchanta en rustning med magickabonus istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 (redigerat) Vill man träna sneak går man till greybeards och slår dom när dom mediterar. Men var försiktig så att dom inte kommer på dig när du slår dom. Du kan nog bli max level på sneaking mindre än en timma. Redigerat 3 December 2011 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Du vet att du stavat Skyrim fel va? Skryim B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Man delar ut rätt massiv skada och man har ju fördelen att kunna heala sig själv och alltid ha en atronach med sig, extra hjälpsamt när magickan är slut. Nackdelen är ju såklart närstriderna, men när jag blir tillräckligt bra i enchanting tänker jag skippa allt jävla tyg och enchanta en rustning med magickabonus istället.Eh, använd robes och fokusera på Alteration istället. Enchanting är så drygt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Jag kan inte göra companions questen, Jag har dödat en snubbe jag ska typ prata med : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Vill man träna sneak går man till greybeards och slår dom när dom mediterar. Men var försiktig så att dom inte kommer på dig när du slår dom. Du kan nog bli max level på sneaking mindre än en timma.Sånt där är bara tråkigt. Om man ska spela så kan man lika gärna skriva en rad i konsolen för att få 100 sneak direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Sånt där är bara tråkigt. Om man ska spela så kan man lika gärna skriva en rad i konsolen för att få 100 sneak direkt.Det är ju i princip så du gör med Smithing... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Här hemma så blir det Skyrim först när brorsan köpt sin über-dator. Men då har jag bara en fråga... Är Skyrim läskigt? Jag menar, jag tycker Oblivion är så sjukt läskigt (drömmer ibland lite småläskiga, men annars harmlösa mardrömmar) och det är från 16 år, enligt PEGI, men hur kommer det sig att Skyrim är från 18 år? Asså, jag kommer självklart skaffa det ändå, är bara nyfiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) Det är ju i princip så du gör med Smithing... :PInte direkt, smithing måste man samla material och grejjer. Men jag håller med om att man levlar för snabbt av iron daggers. De borde ha en algorim så att man levlar baserat på materialet som används. Här hemma så blir det Skyrim först när brorsan köpt sin über-dator. Men då har jag bara en fråga...Är Skyrim läskigt? Jag menar, jag tycker Oblivion är så sjukt läskigt (drömmer ibland lite småläskiga, men annars harmlösa mardrömmar) och det är från 16 år, enligt PEGI, men hur kommer det sig att Skyrim är från 18 år? Asså, jag kommer självklart skaffa det ändå, är bara nyfiken.Jag har hoppat till mer än en gång av spelet. När man smyger i en grotta och helt plötsligt kommer fienden upp, eller att man går in i en fälla som sprängs. Redigerat 4 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) Här hemma så blir det Skyrim först när brorsan köpt sin über-dator. Men då har jag bara en fråga...Är Skyrim läskigt? Jag menar, jag tycker Oblivion är så sjukt läskigt (drömmer ibland lite småläskiga, men annars harmlösa mardrömmar) och det är från 16 år, enligt PEGI, men hur kommer det sig att Skyrim är från 18 år? Asså, jag kommer självklart skaffa det ändå, är bara nyfiken.Oblivion? Läskigt? :lol: För att svara på din fråga, nej det är inte läskigt. Anledningen till att det är 18 (PEGI) är att det enligt dom innehåller extremt våld, alkohol och sexuella referenser. Redigerat 4 December 2011 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Oblivion? Läskigt? :lol:Ganska subjektivt, förvisso.Men Oblivion kan vara rätt creepy emellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.