JJespeRR Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Det är en frame ja. Det du vill ha heter DNS.Okej tack, ska försöka. Sån j*kla konstig kontrollpanel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Okej tack, ska försöka. Sån j*kla konstig kontrollpanel...En kompis köpte en domän från crystone tror jag det hette. Det var lika knasigt som för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 En kompis köpte en domän från crystone tror jag det hette. Det var lika knasigt som för dig.Men nu funkar väl nyboserver.se och www.nyboserver.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Den med www är korrekt men utan går den fortfarande till nybo.wasd.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 19 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Tips på lite hur en 'bra' hemsida skall se ut? En vanlig standard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Kolla på vilken sida som helst. Så ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 4 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Vad tycks om den här då? Hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Den ser klart bättre ut, men jag tror fortfarande att du har snott en del kod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Den ser klart bättre ut, men jag tror fortfarande att du har snott en del kod..En del kod? Nästan all kod är kopierad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 (redigerat) Om du vill ha mera infomation, var snäl och besök vårat Forum. Om du kommer hit bara för att fråga om admin så kan du stick iväg, vi tar inte männsikor som bara kommer och a omogna och tror att dem skall få admin hur lätt som helst. Stör mig på det... Redigerat 4 Januari 2012 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Om du vill ha mera infomation, var snäl och besök vårat Forum. Om du kommer hit bara för att fråga om admin så kan du stick iväg,vi tar inte männsikor som bara kommer och a omogna och tror att dem skall få admin hur lätt som helst. Stör mig på det...Fick mig ett stort garv, vem skriver sånt på sin sida? fail utan punkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 5 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Ja jag vet, ska ändra de.. men det var en kompis här på fuska som gjorde den åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.