PussyCat Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 (redigerat) Tjenare, fick nyss syn på denna videon på YT och undrar om ni skulle kunna leta upp "startskottet" för detta. (I mina ögon) Samma principer fast det är en tjej som gör det, förmodligen rätt stor video med många views. [EDIT] Glömde tillägga att det är en ljus tjej och att videon är i färg. Vad jag minns har hon blå naglar och rosa tapeter. (Fotografiskt minne) Redigerat 5 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Kan det vara denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Glömde tillägga att det är en ljus tjej och att videon är i färg. Vad jag minns har hon blå naglar och rosa tapeter. (Fotografiskt minne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Ser ut att finnas en ganska många videos i den stilen i Related Videos på den jag länkade. Du skulle kunna kolla där, känner inte till någon annan än denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Det här är ett väldigt vanligt sätt att säga saker på youtube på. Finns hur mycket som helst, bara det att Jonahs video lyckades bli väldigt känd även bland folk som inte ser sånt i vanliga fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Jag vet att det finns väldigt många sådanahär videos, men har för mig att den jag refererar till "var en av de första". Aja, letar vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 (redigerat) Jag vet vilken det var. Det var en video som fanns på http://www.worldstarhiphop.com/videos/ :) Det var en video om en tjej som var "startaren" av det hära. Hennes pappa hade dött och hon var ledsen... tror jag. Du får leta runt på hemsidan och se om du kan hitta den. Redigerat 6 December 2011 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.