Nixous Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Skriv här vilka spel ni gillar! Farmerama (webbläsarspel) Driver simulater 2011 Super Mario spelen Club Penguin (webbläsarspel) Need for speed Burnout Spore :P <_< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 WASD 3D är mitt favoritspel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 League of legends. Postal 2. Team fortress 2. Half life 2. G-Mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 6 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 WASD 3D är mitt favoritspel :) Jag har laddat ner ditt spel och undrar hur man dödar första bossen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Jag har laddat ner ditt spel och undrar hur man dödar första bossen?Det är tänkt att det ska vara lite klurigt. Markera denna texten så ser du: Hoppa på bollarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Test Drive Unlimited 2 är nog mitt favorit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Team Fortress 2 Starcraft 2 Call of duty modern warfare 3 Battlefield 3 Quakelive Counter strike Call of duty 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Team Fortress 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 The Elder Scrolls III: Morrowind The Elder Scrolls V: Skyrim Knights of the Old Republic Deus Ex Silent Hill 2 Är väl min topp 5. Andra spel jag har haft jävligt roligt med är Fable, Mass Effect 1 & 2, Bioshock och GTA IV. Spel jag ännu inte prövat eller spelat färdigt men tror jag skulle gilla inkluderar Baldur's Gate 1 & 2 och Fallout 1-3. Den röda tråden verkar vara antingen spel där man formar sin egen karaktär, eller spel med tät och engagerande story. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 En av min absoluta favoriter måste vara The Elder Scrolls IV: Oblivion, sedan finns det ju många fler också men kommer inte på några för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 fable, heavy rain samt skyrim. finns många mer när jag tänker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 MW2 Super Mario Bros Half Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.