Melvin Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Hej, visste inte riktigt vart jag skulle ställa denna frågan så ställer den här. Jo jag undrar om det är viktigt "story mässigt" att spela dom andra elder scrolls spelen innan man spelar skyrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Nej, det tycker jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Om du gillar att följa storys, så då är det ditt beslut. Du kan ju också spela för att det är roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 (redigerat) Tycker man borde spela Oblivion innan åtminstonde om man vill förstå det mesta i Skyrim. Redigerat 7 December 2011 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melvin Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Okej tack för svaren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag har uppfattat det som att det finns en väldigt djup lore i Elder Scrolls spelen. Men varje spel har sitt eget storyline. Så det är lungt, spela vad du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.