WishCookie Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Efter att man har klarat av main storyn, vilka andra stora quests finns det? Jag har klarat av Collage of winethold och dark brotherhood. Men finns det andra lika stora quest som dessa? Vad finns det mer att göra osv. Jag menar alla jag känne är runt lvl 70 så jag undrar vad det finns mer man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Bard's college i Solitude, Thieves guild i Riften, The Companions i Whiterun, Imperial Legion eller Stormcloaks i Solitude respektive Windhelm. Plus ungefär en miljard små quests du kan plocka upp genom att prata med mycket folk i städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Bard's college i Solitude, Thieves guild i Riften, The Companions i Whiterun, Imperial Legion eller Stormcloaks i Solitude respektive Windhelm. Plus ungefär en miljard små quests du kan plocka upp genom att prata med mycket folk i städerna. Dark brotherhood och Mage's college finns det oxå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Dark brotherhood och Mage's college finns det oxå :PFast TS hade ju klarat dom. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2011 Tack för era svar. Har ni några andra roliga quests ni vet än de Whore skrev? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 Sorry for dubbel post nu. Vet någon om det finns någon fortsättning med stormcloaks efter att man har besegrat emeprial ? Jag menar, han nämner Thalmors och elfs som kanske skulle kunna attackera dom nu. Finns det quest för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Nu när ni endå snackar om skyrim så undrar jag om man kan ändra vilken spak man styr med, jag vill kunna styra med LS inte med RS, det står till och med i manualen att man styr med LS, men in-game så är det RS. Kan man ändra det i inställningarna? Hittar inte det, men går det att ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 Spring runt och prata med folk, till slut kommer man in på ett questline. Eller gå runt i naturen, finns flera sätt att råka starta quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.