burnedBanana Skrivet 13 December 2011 Rapport Skrivet 13 December 2011 vad har du för färg på led fläktarna om du har någon? favorit färg? färg på chassit? cathode färg? ta gärna bilder om du vill. själv har jag bara en vanlig standard dator men funderar på att köpa nytt chassi med bättre luftströmmning. Citera
PussyCat Skrivet 13 December 2011 Rapport Skrivet 13 December 2011 Såhär ser chassit ut! Min kompis ska sätta in resten av delarna soon! [: Citera
WASD Skrivet 13 December 2011 Rapport Skrivet 13 December 2011 (redigerat) Jag ska köpa en Raspberry Pi och bygga ett chassi till det. Den kommer se ut som denna skissen jag gjort i Blender. Redigerat 13 December 2011 av WASD Citera
burnedBanana Skrivet 13 December 2011 Författare Rapport Skrivet 13 December 2011 snygga datorer :) funderade på att byta chassi till min dator, någon som har tips på vilka som e bra? gärna många hål för fläkt Citera
KuroKaktus Skrivet 13 December 2011 Rapport Skrivet 13 December 2011 Den ena stationära (min speldator). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.