burnedBanana Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 vad har du för färg på led fläktarna om du har någon? favorit färg? färg på chassit? cathode färg? ta gärna bilder om du vill. själv har jag bara en vanlig standard dator men funderar på att köpa nytt chassi med bättre luftströmmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Såhär ser chassit ut! Min kompis ska sätta in resten av delarna soon! [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Exakt sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 (redigerat) Jag ska köpa en Raspberry Pi och bygga ett chassi till det. Den kommer se ut som denna skissen jag gjort i Blender. Redigerat 13 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Precis så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Laptopracism ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 http://imgur.com/a/uS5at Så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 13 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 snygga datorer :) funderade på att byta chassi till min dator, någon som har tips på vilka som e bra? gärna många hål för fläkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 December 2011 Rapport Dela Skrivet 13 December 2011 Den ena stationära (min speldator). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.