Nogger Mint Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag märkte idag min dator segade sig. DÅ tryckte jag på Ctrl+Alt+Delete. Kolla vad som kom fram http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/fel.jpg Det är inte shvost.exe eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag tror det är programet Norton Internet Security. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Men det kan okcså vara Virus eller något sånt... Kanske någon hacker eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Har ni Norton Internet Security? Om ja har ni aktiverat barnsäkerhet på den, det brukar på prcessorn att jobba så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja det har vi men det brukar inte ta 100% CPU användning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Har du aktiverat barsäkerhet på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 f*n 52 processer.. jag har 32 o tycker det är onödigt mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 CPU är själva saken som gör att en dator kan funka. Så om den anvends mycket så arbetar den fult, altså 100%. Det kan okså vara att det är något spel eller något som har hackat sig så då använd den 100% men efter som den hackat sig så står den på 100% hela tiden. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 CPU står för computer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.