PussyCat Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Den här avataren minns jag.Samt: & Btw, någon som skulle kunna ändra siffrorna till 12 åt mig gratis? [: Redigerat 21 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Det är väldigt lätt att göra i paint. Och det är inte val förens 2014 har t.o.m jag koll på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 (redigerat) Oj, jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja. Har hängt på fuska i princip hela min internetkarriär och har sanslösa mängder (allt mer luddiga) minnen från tiden jag har spenderat på forumet och olika gruppforuminkarnationer. Hur många minns när fuska.se (då fuskarna.nu) uppdaterades till att bli en sida med orange färgschema? Och minns ni den scrollande rutan högst upp i forumet som listade de trådarna som var senast (eller kanske var det mest..?) aktiva? Det är naturligtvis tråkigt att så många av de gamla trevliga medlemmarna försvunnit, ibland får jag känslan av att man är den där grabben som stannar kvar för länge på festen. Grämer mig lite över att inte ha gått vidare mer i mitt liv, men njuter samtidigt av att kunna umgås och kommunicera med medlemmar jag e-känt i en stor del av mitt liv. Vad gäller fysiska möten har det inte varit några för min del, har faktiskt aldrig träffat någon från forumet i det verkliga livet. Tyvärr. Det har varit snack om att träffas över några öl med Oztown några gånger, men det har bara runnit ut i sanden. Vill minnas att jag och Guggo pratade om att åka på språkresa till Spanien för länge sedan också, men att jag ansåg mig för ung för det vid tillfället. Redigerat 21 December 2011 av Mustaschmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Det är väldigt lätt att göra i paint. Och det är inte val förens 2014 har t.o.m jag koll på :)Är inte bra på bildredigering av något slag, så därför vore det trevligt om någon annan kunde göra det åt mig! Jag vet, men tycker den är fin. 3: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Paint kan du väl ändå använda? Det är bara att ändra några pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Bör kanske tillägga att jag ursprungligen gick under användarnamnet "katten" som därefter blev "Sandkaka" vid ett namnbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Paint kan du väl ändå använda? Det är bara att ändra några pixlar.Haha, nu gick det. Hade pensel istället för penna. o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Bör kanske tillägga att jag ursprungligen gick under användarnamnet "katten" som därefter blev "Sandkaka" vid ett namnbyte.Dumt att så många veteraner är bannade :/ Nu har ju admin fixat så att man kan få komma tillbaka efter ett år med 4 varningar. Du skulle kunna fråga om han kan fixa det för din gamla användare. Jag var ju bannat ett år med detta kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Dumt att så många veteraner är bannade :/ Nu har ju admin fixat så att man kan få komma tillbaka efter ett år med 4 varningar. Du skulle kunna fråga om han kan fixa det för din gamla användare. Jag var ju bannat ett år med detta kontot.Ja, det blev ju väldigt dumt en sväng där då så kallade veteraner blev permanent avstängda för enkla regelbrott eftersom att de hade många varningar i bagaget från flera års tid tillbaka. Det var förövrigt ur den askan som jag skapade det jag kallade för Oztown V2, eftersom så många från gamla Oztown inte längre var välkomna på fuska.se, däribland jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Är oerhört förvånad att jag aldrig har åkt på en ban om jag ska vara ärlig. Var en oerhörd skitunge i mina yngre dagar här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Den här avataren minns jag.Haha, den där borde fan komma tillbaka. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 December 2011 Rapport Dela Skrivet 21 December 2011 Sandkaka: Ta och kontakta admin angående ditt gamla account. Du har säkert flera gamla PM som du kommer få minnen av att läsa :) Också har du säkert fett med fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.