Dave37 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Det var rätt kul när Oztown och KG rök ihop.Snarare rök isär, vilket var väldigt synd. :( Btw, jag minns Blue Ghost och Red Cloud som dök upp strax innan/efter Oz1 och BO försvann, vem var det som startade dem? Redigerat 17 December 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Vilket subforum tyckte ni var skönast under tiden då fuska var som mest aktivt då? Jag själv tyckte att det var jävligt skoj med GTA SA "övernaturliga fenomen" tråden var aktiv. Samt när man gjorde väldigt många nya trådar i Allmänt. Och det var mysigt när Avatar/Banner tråden var väldigt aktiv också. Var så fint när man kunde gå in och titta på alla fina bilder som gjordes varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Tror inte ni vet hur original Oztown var. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Tror inte ni vet hur original Oztown var. :/ Tacksam för det med tanke på hur arroganta och stroppiga de flesta Ozarna har varit genom tiderna! Aldrig varit med om människor som haft sina huvuden uppkörda så långt upp i röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jag kommer ihåg när jag inte vågade gå in i Vänner, Relationer och Kärlek - forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Tacksam för det med tanke på hur arroganta och stroppiga de flesta Ozarna har varit genom tiderna! Aldrig varit med om människor som haft sina huvuden uppkörda så långt upp i röven.Pshh, i originalet kunde man snacka om allt man hade på hjärtat och rollspela vid sidan av det. Nu för tiden... Seröst, bleh. För mycket skitsnack och e-penis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Hundgruppen och Ankgruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Hundgruppen och AnkgruppenHundgruppen var bara en av alla patetiska kopior av Kattgruppen och hade inte något med hundar att göra. Ankgruppen handlade faktiskt om ankor. Gratisgrupperna borde komma tillbaks, tror det skulle vara positivt på flera sätt. Redigerat 17 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Tror inte ni vet hur original Oztown var. :/Vilka syftar du på? Tacksam för det med tanke på hur arroganta och stroppiga de flesta Ozarna har varit genom tiderna! Aldrig varit med om människor som haft sina huvuden uppkörda så långt upp i röven.Jag kan helt uppriktigt och utan skam säga att Oztown 1 var heeeeelt annorlunda stämningsmässigt än Oztown 4 (dagens). Även om jag nog tycker att KG gick om Oztown 1 som det bästa gruppforumet någonsin under sitt sista år-halvår så är de båda forumen kvalitativt jämförbara (och nära på ekvivalenta). Sen såg fuska, internet och de bägge gruppforumen olika ut, det är ändå inte att bortse ifrån att de skiljer sig åt med 4 år. Medan oztown var mer självreglerande (så som jag fattade det), eftersom trolls och dubbelanvändare var något ovanligt under 2006 och tidigare, medan KG hade en mer utstuderad och "vårdande" struktur, eftersom forumet såg annorlunda ut och det mycket väl ha varit en av anledningarna till att det klarade sig och förbättrades ständigt under 2,5 år och faktiskt lyckades bli bättre än Oztown 1. Jag kommer ihåg när jag inte vågade gå in i Vänner, Relationer och Kärlek - forumet.Jag kommer ihåg när det fanns ett hemligt +15-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 (redigerat) Jag syftar på Oztown som Zwailon hade från första början, med Scones, Soffan, Kolaking, Kanji och mig. Vi var de som var mest aktiva, skrev dagligen i rollspelen. Tills allt tog slut då. :/ Redigerat 17 December 2011 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jag kommer ihåg när det fanns ett hemligt +15-forum.Sen kom ju ett sådant forum som gruppforum. :) Men admin la inte så mycket tid på forumet, la inte in nya medlemmar m.m. tråkigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Jag syftar på Oztown som Zwailon hade från första början, med Scones, Soffan, Kolaking, Kanji och mig. Vi var de som var mest aktiva, skrev dagligen i rollspelen. Tills allt tog slut då. :/Ja jo jag vet vilket Oz du syftar på, men vilka syftar du på med "Tror inte ni vet hur original Oztown var. :/" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.