Epixa Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 6 pack av coca-cola glassflaskorVarför köper du det? Det kostar ju skjortan D:? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Varför köper du det? Det kostar ju skjortan D:?Haha nä.Jag hade kvar skjortan när jag gick ur Ica ;) Blev så jävla sugen på det, samt att det gör att jag inte dricker 1 liter cola varje dag, utan istället kan jag dricka lite en dag, vänta några dagar, och endå får jag kolsyra i drickan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Haha nä.Jag hade kvar skjortan när jag gick ur Ica Blev så jävla sugen på det, samt att det gör att jag inte dricker 1 liter cola varje dag, utan istället kan jag dricka lite en dag, vänta några dagar, och endå får jag kolsyra i drickan Slår du inte på med 2 liter som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Slår du inte på med 2 liter som jag? Jo lilla sötnos, men det är på helger.Då har jag all tid att tänka på dig, gullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 Jo lilla sötnos, men det är på helger.Då har jag all tid att tänka på dig, gullet HAHA, Naww :) Dricka cola och titta på min profil-bild ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2013 HAHA, Naww Dricka cola och titta på min profil-bild Nä, jag kollar på profilen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 3 liter bensin :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Svensk översättning på det jag köpt: kamel pungkulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 ok. jag ljög.. Faktist köpte jag 1 månads game time till WÖW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 7.3 gram tjack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Nä, jag kollar på profilen Och dricker cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Dungeon Defenders - Quest for the lost Eternia shards Complete DLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.