Escain Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 (redigerat) Eftersom jag tycker om att äta god mat så tycker jag det är extra skoj att jag kan laga maten också. (Det är dock inte lika roligt som att äta upp den!) Jag börjar med min middag idag. :) Kyckling och lökfylld paprika med ris till. Mums~ Man måste inte posta vad man åt idag, kan vara något ni gjort tidigare också. Ingen skolmat eller dylikt, sånt är inte speciellt! (Såvida inte det är riktigt konstiga saker som typ brända fiskpinnar). Redigerat 7 Augusti 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 åt detta i Nynäshamn i somras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Kostcirkeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Kostcirkeln. Fyfan vad gott och sliskigt det såg ut må jag säga. Postar bilder lite senare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 (redigerat) Paella blev det ikväll! Redigerat 19 December 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Kaffe och chokladboll (Frukost) Köttbullar inlindade i bacon (Lunch) Hemmagjorda burgare (Middag) Lingongrova med smör och ost (Kvällsmat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Köttbullar av älgkött, ugnsbakade rotfrukter (morötter, potatis, rödebetor och palsternacka) plus en härlig kall sås gjord på fetaost, yoghurt, mynta och honung blir en trevlig enkel middag :) Majonäs är perfekt till förrätten! Jag gjorde majonäs i lördags. Får "Äkta majonäs" att smaka skit (fast det gjorde det redan innan). Så tar man det på en skiva färskt vitt surdegsbröd och med en lite räkor (eller annat trevligt skaldjur. Ibland är hummer billigare än räkor xD). Gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Vill ha biiild på kalaset! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Jag tror vi kommer göra lyxräkmackor på fredag, det är vår tradition, men vi kanske har julmat då. Om vi har det lägger jag upp bilder. Men det kanske finns dejlig julmat att sätt upp också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Åt bara i skolan idag, ska försöka få en bild om jag äter något imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Spagheti & köttfärssås (måndagsmat i vår familj) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 FRUKOST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.