Johnossi Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 (redigerat) Kycklingmoj, rösti och greksallad. :) Edit; haha fan blev fel bild men lade upp via mobilen Redigerat 27 December 2011 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Gårdagens Middag, Plankstek tror jag det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Gårdagens Middag, Plankstek tror jag det heterplankstek är det goaste jag vet, efter oxfilé, klyftpotatis och beanesesås (stavning?) men på jul åt jag först halvkräfta med något vitlöks-gojs på, sedan blev det det jag skrev ovanstående :D, och sedan blev det chokladmouse, som jag tyvärr aldrig tog kort på :/ Men jag laddar upp bilder imorgon då dom är på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ezlo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 (redigerat) Pasta med skinksås blev dagens rätt idag klockan 01:30, alltid lika gott med nattkäk. :P Redigerat 5 Januari 2012 av Ezlo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Pasta med skinksås blev dagens rätt idag klockan 01:30, alltid lika gott med nattkäk. :PFyfan vad gott det såg ut! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Fläskkotlett, potatis, ädelostsås. gott som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 (redigerat) Middag i onsdags. Creme fraiche+soja dränkt kyckling och blomkål med ris. Dagens middag. Mums~ Redigerat 15 Januari 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 April 2012 Rapport Dela Skrivet 2 April 2012 (redigerat) Dagens hemma på påsklov middag blev idealmakaroner med uppvärmd köttförssås. På blev det Lindqvist bea-sås och ketchup. Dryck blev en burk med cola, mycket fräsande. Resultat: Jag mådde illa 10 minuter efter maten, men det gick över efter några rapningar. Redigerat 2 April 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillskiten2 Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 (redigerat) Gott med Fiskpinnar som jag råkade bränna i stekpannan Redigerat 15 Maj 2012 av Lillskiten2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 *sitter och äter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Din mat ser alltid så god ut Draghon! Jag åt mjuktacos idag. Men jag glömde fota :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 För er som undrar är det äggröra med curry, chilisås, lök, bacon och två sorters ost. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.