WASD Skrivet 23 December 2011 Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Kan ni inte skapa ett gruppforum för detta? Ni verkar ju rätt seriösa, så varför inte? (Så vi slipper det)Bara undvik tråden då. Gruppforum är rätt så dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2011 Kan väl hålla med mer eller mindre om alla utom den sista, seriöst? Det finns ingen story så när som de två första avsnitten. Så vida de inte har ändrat stil helt i andra säsongen. Alla avsnitt är fristående så när som på de två första.Någon röd linje har den kanske inte, men visst är den bra. Kan ni inte skapa ett gruppforum för detta? Ni verkar ju rätt seriösa, så varför inte? (Så vi slipper det)Känns rätt så onödigt då det inte finns särskilt många aktiva bronies på Fuska. Och precis som WASD sa så är du välkommen att undvika tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Det var bara ett förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Här är en video jag rekommenderar till de flesta av er, den borde besvara i princip alla era frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 46 minuter :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Här är en video jag rekommenderar till de flesta av er, den borde besvara i princip alla era frågor. Såg hela, mycket bra förklarat. Haha, gör mig sugen att kolla lite på säsong 2. XD själv är jag av uppfattningen visst, den kanske var gjord med tanken att intressera små flickor och deras föräldrar, men om andra tycker om den i olika grader, vad är problemet? Jag hade förstått att det fanns kritik mot att gilla en produkt om en grupp utanför målgruppen använde den för skada andra människor på ett eller annat sätt, men det är ju verkligen inte något som sker med MLP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Ännu en liknande video, däremot går den inte in på lika mycket detaljer och är bara 6 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Så, vad tyckte ni andra fuska-bronies om säsong 2 finalen? Enligt mitt tycke var det de två bästa episoderna hittills, blev väldigt imponerad. Sångerna var även några av de bästa också, "This Day Aria" har fullkomligt fastnat i mitt huvud! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 April 2012 Rapport Dela Skrivet 24 April 2012 Så, vad tyckte ni andra fuska-bronies om säsong 2 finalen? Enligt mitt tycke var det de två bästa episoderna hittills, blev väldigt imponerad. Sångerna var även några av de bästa också, "This Day Aria" har fullkomligt fastnat i mitt huvud! :DSpolia inte tack, har inte kommit så långt än. Men kanske ska se två avsnitt innan jag somnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.