Nomatic Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 "Julen varar ända till påska" Men det var inte sant?"För där i mellan kommer fasta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Det enda som behövs egentligen.Usch nej, släkten är värst som man brukar säga. Skämt åsido, släkten är trevlig i lagoma portioner, intrycka i ett hus med 12 släktingar under 4 dagar är ganska påfrestande :( Maten är bäst <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Usch nej, släkten är värst som man brukar säga. Skämt åsido, släkten är trevlig i lagoma portioner, intrycka i ett hus med 12 släktingar under 4 dagar är ganska påfrestande :( Maten är bäst <3 :blink: maten är ju HEMSK, förutom köttbullarna och skinkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 :blink: maten är ju HEMSK, förutom köttbullarna och skinkan.När du blir äldre så kommer du uppskatta jansons frestelse, laxen som är tillagad på 3 olika sätt osv. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Jansons frestelse, laxen som är tillagad på 3 olika sätt osv. B):wub:Mjo, maten är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Apropå mat: Jag har lärt mig att gilla sillsallat! Det är ju gott. Sillen är dock fortfarande vedervärdig, och jag äter hellre lax med gräddfil och gräslök (som egentligen är till sillen) istället för hovmästarsås. Janssons var annars okej... nästa år ska jag ta en hel portion, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.