Nixous Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Vissa tycker att techno musik bara är massa oljud men det tycker inte jag i alla fall. Den här tråden går ut på att man bara ska ladda up techno musik och lyssna på dem, om man vill får man betygsätta (1/10) den och sen skicka en annan. Max 2 videor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Men techno känns bara så jävla finnig femtonårig högstadiegosse anno 2003. Blev fel, högskolegosse stod det först. Fail Redigerat 24 December 2011 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 Men techno känns bara så jävla finnig femtonårig högstadiegosse anno 2003.Dubstep <3 :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2011 Rapport Dela Skrivet 24 December 2011 (redigerat) Lyssnade på techno för 5 år sen kanske. Minns inte så många namn. DJ Splash, castle in the sky, flying high. Pakito gillade jag. Första video du har säger ju jumpstyle. Denna låten tycker jag är helt okej: http://www.youtube.com/watch?v=o8NXjsSfCvo Men föredrar hardstyle remixen av Coone. Redigerat 24 December 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 25 December 2011 Rapport Dela Skrivet 25 December 2011 "Techno jumpstyle mixen" är ju ingen jumpstyle mix alls. Det ända jag hör är några techno låtar som är upp-speedade och några i vanlig takt. OnT: Har inte så många techno låtar jag lyssnar på, några: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 28 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Minns inte så många namn. DJ Splash, castle in the sky, flying high. Pakito gillade jag. Första video du har säger ju jumpstyle. Kul att du gillade den. http://www.youtube.com/watch?v=o8NXjsSfCvo Men föredrar hardstyle remixen av Coone.Jag gillar inte den typen av techno så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Lyssnade på ganska mycket techno förut, men nu lyssnar jag mest på hardstyle och dubstep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 För att jag ska kunna uppskatta techno måste det vara något speciellt, något verkligt kreativt och originellt. Inte bara en massa dunk eller en utslängd repertoar av effekter. Denna gillar jag t.ex. just för att den är unik: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Haha Dave! Du är för skön :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 29 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Denna gillar jag t.ex. just för att den är unik:Ovanlig låt :D Men kul ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.