Rhino Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Jag har sett flera videos på Youtube när folk lirar bf3 betan med samma processor som ja har. Och eeh ja, till frågan: Klarar mitt ''paket'' Star Wars The old Republic? specs Pentium ® Dual-Core CPU - E5200 @ 2,50 Ghz 4GB RAM NVIDIA GeForce GT220 - 1024mb ( har ja för mig ) Allting är taget från ''dxdiag''. Snälla länka mig inte den där canyoutrunit sidan. Det står fail på den när ja testade men det tycker ja verkar konstigt eftersom ja har sett på Youtube processorn spela BF3. :/ :o PLEASE HELP<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Jag har sett flera videos på Youtube när folk lirar bf3 betan med samma processor som ja har. Och eeh ja, till frågan: Klarar mitt ''paket'' Star Wars The old Republic? specs Pentium ® Dual-Core CPU - E5200 @ 2,50 Ghz 4GB RAM NVIDIA GeForce GT220 - 1024mb ( har ja för mig ) Allting är taget från ''dxdiag''. Snälla länka mig inte den där canyoutrunit sidan. Det står fail på den när ja testade men det tycker ja verkar konstigt eftersom ja har sett på Youtube processorn spela BF3. :/ :oPLEASE HELP<3Hmm grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Är det den som behövs uppgraderas? Isånnafall kan man byta ut grejer ur en Märkesdator ( en HP Pavilion Slimline.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Är det den som behövs uppgraderas? Isånnafall kan man byta ut grejer ur en Märkesdator ( en HP Pavilion Slimline.. )Då den är så gammal kommer något att flaskhalsa, bättre att köpa en helt ny dator från ex. www.inet.se eller www.komplett.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Jo, tänkte också göra det. Mitt budget är drygt 6 lax. Får ja en bra dator för det eller är de bara att slänga i sjön då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Jo, tänkte också göra det. Mitt budget är drygt 6 lax. Får ja en bra dator för det eller är de bara att slänga i sjön då?Om du har en HDD så bör du kirra en hyfsad iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Om du har en HDD så bör du kirra en hyfsad iaf!HDD? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 Hårddisk. Ingen bra dator den där, köp inte märkesdatorer. Om du ska köpa en ny så bygg ihop en för 7-8k är den som mest prisvärd (pris / hur länge den håller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.