leo4u Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Hej Är det någon som kan hjälpa mig på Zelda Majoras Mask.... Jag är i "the Swamp"..... Det står i guiden här på fuska att jag skall gå till hyddan till vänster och hämta red potion..... men det är ju ingen där!!! Ett medelande säger att jag är borta på ett ärende i skogen...... Min fråga är hur skall jag hjälpa häxan nu då???? Snälla hjälp mig jag blir tokig..................... //Leo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Detta hittade jag: Efter du har åkt tillbaka i tiden så pratar du med Happy Mask Shop killen under klocktornet Nu när du har blivigt stor igen är du också tillåten att gå ut ur staden och ditt första uppdrag blir gå till träsket, innan du går ska du köpa bomber i staden (du måste köpa bomb säcken först). Gå åt vänster i träsket tills du kommer till en hydda , gå upp och prata med Koume, och få en red potion som du ska ge till den skadade Kotake. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leo4u Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja jag var ju träsket.... och jag hittade hyddan men ingen ä ju i den där hyddan . Det står tre drycker på bordet , men jag kan inte ta dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det är såhär, att du måste hitta Kotake i Skogen i träsket på andra dagen, och på första så är hon i hyddan. Obs! Du måste ha varit och tittat till Koume först, apan visar vägen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det är såhär, att du måste hitta Kotake i Skogen i träsket på andra dagen, och på första så är hon i hyddan. Obs! Du måste ha varit och tittat till Koume först, apan visar vägen du ska först se henne i skogen sen så finns det en till vid Hyddan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (suck)jag förklarar.... 1.gå till träsket på första dan. (dag1) . 2. gå in i en gång och följ apan 3. när du kommer fram till mål(häxan) prata med henne. 4. gå in i träd huset och prata med den andra häxan. 5. när du har fått medicinen följ apan igen. 6. prata med häxan och tryck på c tangenten som medicinen är på. och du har hjälpt häxan. sen gå till det andra träd huset bakot. prata med häxan som du hjälpte och jag kan inte för klara mer för då måste jag sitta här i en timme osv. hoppas du förstår.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (suck)jag förklarar.... 1.gå till träsket på första dan. (dag1) . 2. gå in i en gång och följ apan 3. när du kommer fram till mål(häxan) prata med henne. 4. gå in i träd huset och prata med den andra häxan. 5. när du har fått medicinen följ apan igen. 6. prata med häxan och tryck på c tangenten som medicinen är på. och du har hjälpt häxan. sen gå till det andra träd huset bakot. prata med häxan som du hjälpte och jag kan inte för klara mer för då måste jag sitta här i en timme osv. hoppas du förstår.... ;) efter det ska man bara åka med häxan på en guidad tur på en båt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m4liiiin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 du ska gå till skogen och där inne sitter en apa och du ska följa efter apa till häxan och sen ska du gå tillbaka till hydan och får du röd elexyr av häxan som är i hydan och sen ska du till skogen igen och följa efter apa och ge häxan i skogen det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg