PussyCat Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Tjena! Är lite nyfiken på Androidmobiler då i stort sett alla i min bekantskapskrets har iPhone 4 inklusive jag själv. Undrar bara vilken Android mobil som är top-of-the line just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Engligt mig så tror jag faktiskt att Samsung Galaxy S2 och Samsung Galaxy Note är de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Galaxy Nexus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Samsung Galaxy S2, definitivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 (redigerat) Galaxy S II(2) Redigerat 31 December 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Samsung Galaxy Nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Vad jag har hört har S2 bättre prestanda/hårdvara än vad Nexus har. o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Vad jag har hört har S2 bättre prestanda/hårdvara än vad Nexus har. o:Inget fel på SGS II, har ju en själv - men bara det att Samsung Galaxy Nexus har så bra skärm. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNewCake Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Samsung Galaxy Nexus, bland annat på grund av skärmen, men sedan har den en "ren" version av Android 4.0. Vilket är något som de flesta (alla?) andra mobiler saknar. De flesta tillverkare väljer att lägga på ett eget "skal" runt Android, där det finns en del appar som inte går att avinstallera och sedan större eller mindre skillnader (se bara på Acer Iconia A501-plattan - med Android 3.2 och ett skal som liknar Android 4.0 på många sätt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olsmeister Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Hur är dom jämfört med iPhone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.