FreakyStyley Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Vem är det egentligen som ger såhär trevliga namn till alla stormar...Emil är ett ganska fint namn tycker jag. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Medelvindstyrkan ligger på 20 m/s nu. Huset/skrivbordet/skärmen skakar till i stormbyarna på över 25 m/s. orkar inte med det längre, går och lägger mig. Under senaste veckan har vindbyarna inte legat under 12 m/s här. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Blåser knappt ett enda dugg här i Småland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 inatt åskade och snöade samtidigt, något som jag aldrig varit med om förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 Blåste som fan igår, blåser ganska mycket nu också. I Halmstad förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 det har blås något väldigt mycket här. Minst styv kuling i alla fall! Kanske. Vi var utan ström igår och det är snart ute med vår brygga. Den klarar visst inte alla vågor och högvattnet kombinerat. Men nu börjar det mojna, och jag kan nu se stjärnor och måne :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 (redigerat) Vem är det egentligen som ger såhär trevliga namn till alla stormar...Det märks i alla fall att personen i fråga är rasist. Varför heter inte stormen t.ex Mohammed? Trevligt med stormar förövrigt. Redigerat 4 Januari 2012 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Vem är det egentligen som ger såhär trevliga namn till alla stormar...Norges motsvarighet till SMHI. I Sverige har vi aldrig namngett stormar, utan alla namn kommer från Norge. De namnger dock bara stormar som rör Norge, varför inte alla svenska stormar har namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag märkte inte mycket. Spelade dator, åt och sov var vad jag gjorde. Men stormen Emil var värre, då blåste det upp till 25 meter per sekund. Men Emil sprang till snickaboa efter ca ett dygn i Sverige...XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Om Dagmar var den som var vid julafton så blåste det rätt så mycket i Nyköping hos farmor och farfar. Men jag var uppe och spelade spel men min far, farbror , farmor och bror och det enda som var farligt var att en fågelfrö automat höll på att krossa fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14182628.ab Check this out :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.