JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Jag bryr mig inte om erat 000webhost, då jag använt det själv. Jag gjorde tråden för att om nån var intresserad av att hosta av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Jag bryr mig inte om erat 000webhost, då jag använt det själv. Jag gjorde tråden för att om nån var intresserad av att hosta av mig.Kan man binda egen domän mot din server? Har man delad server eller är det virtuella? Vad har du för reserver om strömmen går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Kan man binda egen domän mot din server? Har man delad server eller är det virtuella? Vad har du för reserver om strömmen går?Yes, man kan binda egen domän.Alltså om du hostar t.ex minhemsida med mig så får ju nyboserver.se/minhemsida eller ip adressen, så kan du ju t.ex kopiera in den i en domän.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Yes, man kan binda egen domän.Alltså om du hostar t.ex minhemsida med mig så får ju nyboserver.se/minhemsida eller ip adressen, så kan du ju t.ex kopiera in den i en domän.?Installerad DNS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Jag bryr mig inte om erat 000webhost, då jag använt det själv. Jag gjorde tråden för att om nån var intresserad av att hosta av mig.Ja, kom med lite information isåfall. Men det verkar inte som att du förstår vad t.ex Laynus frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Ja, kom med lite information isåfall. Men det verkar inte som att du förstår vad t.ex Laynus frågar.+1 Har du något avtal att visa? Varför hostar du på Windows XP ? Får vi tillgång till någon admin panel? Varför visar du oss din ip som adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Alltså det är en dator som har apache installerat och grafikkortet har för lite ram för att kunna köra Ubuntu och kan inte fixa de då jag inte har någon tillgång till server datorn. Det är mer som en ftp alltså att filerna bara publiseras typ.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Har du testat hosta med WampServer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Har du testat hosta med WampServer?Vad är det då? Som Apache? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 Vad är det då? Som Apache?Men snälla människa... GOOGLA!WampServer, the web development platform on Windows - Apache, MySQL, PHP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 WAMP är apache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2012 WAMP är apache.Vet prövade de, men de funkade inte...Stog error nånting.. Men kan du hjälpa mig att öppna en till port i apache? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.