Hoppa till innehåll

Pokemon Lag

Gäst Donald Duck

Rekommendera inlägg

Gäst Donald Duck

Nej på Storymode. När Dakim har tagit över area 1 där kan du fånga Entei på 10. Jag håller på med MT.Battle nu. är på 21

samma sak presic jag ligger också i 21 HUR MÅNGA AREA FINNS det ju mer dessto bättre jag kan aldrig klara colosseumet ligger där med publicen

vet nån om i colosseum det kommer finnas nån legendarisk pokemon förutom raikou entei eller suicune jag har en master boll ska använda den till nån

ruffy du kommer hita mer TIME FLUTE

Redigerat av SuiCune
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(SuiCune @ 22/05-2004 23:56:48)

Nej på Storymode. När Dakim har tagit över area 1 där kan du fånga Entei på 10. Jag håller på med MT.Battle nu. är på 21

samma sak presic jag ligger också i 21 HUR MÅNGA AREA FINNS det ju mer dessto bättre jag kan aldrig klara colosseumet ligger där med publicen

vet nån om i colosseum det kommer finnas nån legendarisk pokemon förutom raikou entei eller suicune jag har en master boll ska använda den till nån

Okej,Men kan du svara på dem andra frågorna förutom Time Flute,plz.

Kan man möta Entei mer än en gång :( ?

Vad ska jag göra efeter Mt.Battle ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(SuiCune @ 22/05-2004 23:56:48)

100 plattformer.

Men spara Master Ball till Tyranitar som Chiper Head ????? har(a han heter så) inte till Metagross som Nascour har

Hur linkar man över från GBA:et och var

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Du går in på battle mode sen register team typ.. du måste ju ha en GBA cable att koppla in den med..

EDIT: Mitt team (typ)

Espeon lvl 38

Umbreon lvl 38

Hitmontop lvl 38 (shadow)

Quilava lvl 33

Sudowoodo lvl 35 (Shadow)

Furret lvl 33

Ska nog heala min hitmontop innan jag fångar Entei.. Men ska klara MGS: twin snakes innan jag börjar spela på allvar.

Redigerat av Ness~
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...