5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 (redigerat) Ikväll spelas semifinalerna. Sverige - Finland Kanada - Ryssland Sändningen på Sverige - Finland börjar 22:45, på TV3. --- Vad tycker ni om årets JVM? Hur tycker ni Sverige spelat? Vad är roligast, Junior VM eller "vanliga" VM? Redigerat 3 Januari 2012 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 (redigerat) Årets JVM ur svenskt synpunkt har varit strålande, hittills. Sverige har inte haft något direkt motstånd fram tills dem mötte Ryssland. Där fick dem något rejält att bita. JVM är bra mycket roligare än VM i min mening, mer känslor och absolut mer vilja. Gissar på att Sverige vinner över Finland med 5-2 ikväll. Redigerat 3 Januari 2012 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2012 Angående målvakten Gustavsson tycker jag faktiskt han har varit okej. Men han har gjort rätt många misstag och haft otur också. Men jag hoppas att han får en bättre match ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Angående målvakten Gustavsson tycker jag faktiskt han har varit okej. Men han har gjort rätt många misstag och haft otur också. Men jag hoppas att han får en bättre match ikväll!JG är bäst. Inte så konstigt iofs, eftersom att han spelar i Luleå. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Vad tror ni om finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Vad tror ni om finalen?Tror nog att Ryssland tar det, men håller såklart på Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Tror nog att Ryssland tar det, men håller såklart på Sverige.Det ska nog gå att slå Ryssarna, men då gäller det att Sverige spelar jäkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Det ska nog gå att slå Ryssarna, men då gäller det att Sverige spelar jäkligt bra.Jag tror inte att Sverige tar det om de inleder matcherna på samma sätt som de gjort tidigare iaf, det gäller att de är med från start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag tror inte att Sverige tar det om de inleder matcherna på samma sätt som de gjort tidigare iaf, det gäller att de är med från start.Absolut. Tekningarna blir troligen rätt viktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Jag tror inte att Sverige tar det om de inleder matcherna på samma sätt som de gjort tidigare iaf, det gäller att de är med från start.Såg du Sverige - Finland matchen? Sverige var totalt dominerade rent spelmässigt genom hela matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2012 Såg du Sverige - Finland matchen? Sverige var totalt dominerade rent spelmässigt genom hela matchen.Jo, problemet var ju försvaret och att det inte blev något mål.Finländarna fick sina chanser genom kontringar, måste förhindra det bättre till Ryssland-matchen, de är jävlar på att kontra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.